Lucie - prodlužování vlasů na krátké vlasy

03.12.2009 22:03

Lucka za mnou přišla do salonu s dotazem, jestli bych ji dokázala prodloužit vlasy i na délku míň než 10 cm. Prý ji ve spoustě salonů řekli, že je to proplém.

Mám s prodlužováním na krátké vlasy velmi dobré zkušenosti, tak jsme se domluvily a dopadlo to moc dobře.

Vlasy jsem ji prodloužila metodou keratin a to 100 prameny evropských vlasů délky 40 cm. Protože byly spodní vlasy na krku moc krátké, tak jsem ji je neprodloužila až na ně. 2 řady, které se tam vlezou doplníme asi za 2 měsíce, nebo při dalším posunutí, aby byl účes kompletní a Lucka si mohla dělat cop.

Vlasy jsem nakonec dobarvila na odstín, který vyhovoval Lucce a seděl s prodlouženými vlasy. Vlasy jsem nemusela ani dostříhávat, krásně mi pomocí správného umístění pramenů zapadly do účesu.

Proto se milé zákaznice nebojte, že by to byl problém a svěřte se do mých rukou.